Winkelwagen

Mini Cart

Levering & Retouren

LEVERING & RETOUREN

Bloom Fashion bezorgt in de hele wereld. Verzenden in Nederlanden België is gratis vanaf € 70,- en op niet afgeprijsde producten, in andere landen verschillen de kosten per tariefzone.

VERZENDKOSTEN IN NEDERLAND EN BELGIË

Verzending naar adressen in Nederland en België is vanaf € 70,- gratis op niet afgeprijsde producten. Onder de € 70,- en voor producten die wel afgeprijsd zijn vragen wij een vergoeding van € 3,95. 

VERZENDKOSTEN IN EUROPA

Binnen Europa zijn de verzendkosten € 7,95. De verzendkosten voor Monaco, Noorwegen en Zwitserland zijn € 14,95.

VERZENDKOSTEN IN DE REST VAN DE WERELD

Buiten Europa zijn de verzendkosten € 29,95.

BEZORGEN

PostNL verzorgd de leveringen van Bloom Fashion. Bij de aflevering vraagt de medewerker van PostNL je om te tekenen voor ontvangst, zo weten wij zeker dat je de bestelling hebt ontvangen. Ook het versturen naar postbussen is mogelijk. Als je niet thuis bent, als de bestelling wordt bezorgd, dan laat de medewerker van PostNL een briefje voor je achter. Ben je niet thuis, dan wordt de bestelling op het dichtstbijzijnde afhaalpunt voor je afgegeven, hier blijft de bestelling 7 dagen liggen om te worden afgehaald, daarna wordt de bestelling naar ons teruggestuurd.

LEVERTIJD

Bloom Fashion zal bestellingen die op werkdagen voor 15.00 uur besteld zijn dezelfde dag nog verzenden (mits alle producten op voorraad zijn). Bestellingen die "Sale" producten bevatten en besteld zijn na 10.00 uur zullen één dag later verzonden worden, omdat deze uit ons magazijn moeten komen. Je bestelling zal uiterlijk binnen twee werkdagen verzonden worden. Als dat niet het geval is zal er contact met je opgenomen worden. De verzending duurt in Nederland doorgaans maximaal twee werkdagen, in de rest van Europa ongeveer 4 werkdagen. In landen buiten Europa zal de verzending wat langer duren. Verzendingen kunnen onverhoopt vertraging oplopen door de douane afhandeling. Producten die niet op voorraad zijn kunnen, indien mogelijk, voor je bijbesteld worden. Dit kan iets langer duren. We houden je dan per e-mail of telefoon op de hoogte van de levertijd. Als een product van je order niet op voorraad is sturen we de andere producten van je order al wel vast op. We sturen je dan een e-mail dat de rest van je producten nageleverd zullen worden. Voor vragen over bezorg- en levertijden kan je contact met ons opnemen via de klantenservice.

RETOUREN

Let op, geldt alleen voor online aankopen via onze webshop! Past je bestelde kleding niet of ben je na ontvangst van de bestelling toch niet tevreden? Dan kan je het product ruilen of retourneren op voorwaarde dat het product niet gedragen of beschadigd is (passen mag natuurlijk wel) en het met de originele labels, verpakking (voor zover redelijkerwijs mogelijk) binnen 14 dagen na ontvangst retour wordt gestuurd. Deze herroepingstermijn van 14 dagen begint te lopen de dag na de dag van aflevering. Je ontvangt dan het aankoopbedrag retour. Je kan de producten retourneren per post (eigen kosten) of terug brengen in één van onze winkels in Laren Nh. Klik hier om het herroepingsformulier te downloaden.

RUILEN

Als je een product wilt ruilen voor een andere maat, dan kan je dat ook doen in één van onze winkels in Laren Nh. Mocht je niet langs willen komen, dan kan je ook een nieuwe order plaatsen en de retourprocedure opvolgen. Je krijgt dan het geld van je eerste bestelling teruggestort.

ADRES VOOR RETOUREN & RUILINGEN

Bloom Fashion
T.a.v. Retouren
Klaaskampen 7
1251 KM Laren Nh
Nederland

TERUGSTORTEN VAN JE TEGOED

Het terugstorten van een tegoed, in geval van retournering of ruiling voor een ander artikel, loopt via ons betaalsysteem van Mollie. Om die reden zal je de naam Bloom Fashion niet zien staan bij de terugstorting, maar de naam van Mollie of Stg Mollie Payments. Let hier op als je naar een terugstorting zoekt. Afhankelijk van de wijze waarop je betaald hebt bedraagt de verwerkingstijd van het terugstorten van je tegoed 8 werkdagen. Let op, bij creditcards wordt de bijschrijving van je tegoed op je creditcard gecrediteerd en pas zichtbaar op het eerstvolgende creditcard overzicht. De kosten en risico's voor het retourneren van product zijn voor rekening van de klant. Heb je verzendkosten aan ons betaald (afgeprijsd artikel of buitenland zending) dan krijg je deze kosten wel terug (in geval van een gedeeltelijke retourzending vergoeden wij de verzendkosten niet). Kijk voor meer informatie naar onze algemene voorwaarden of stuur een e-mail naar  service@bloomfashion.nl

KLANTENSERVICE

Heb je vragen dan kan je, op werkdagen tussen 10 en 18 uur, contact opnemen met ons opnemen via: