Wij maken gebruik van cookies ter verbetering van onze website en jouw beleving Bij gebruik van onze website ga je akkoord met het opslaan van je gegevens. Lees meer
PRODUCT IN WINKELWAGEN PLAATSEN
Dat kan heel eenvoudig en snel. Kies op de productpagina jouw maat en het aantal. Daarna klik je op “In winkelwagen". Vervolgens zie je in de "Mini cart" een overzicht van de producten die op dat moment allemaal in je winkelwagen staan. Je kan in de "Mini cart" ook het aantal van een product veranderen of een product verwijderen. Als je klaar bent kan je kiezen om meteen af te rekenen of om naar de winkelwagen te gaan.
PRODUCT VERANDEREN
Wil je het aantal of je maat veranderen, dan kan dat heel makkelijk. Om het aantal te veranderen vul je het juiste aantal in en klik je op “Winkelwagen bijwerken". Om de maat van een product te veranderen klik je op het product. Hierdoor ga je terug naar de productpagina. Hier kies je een andere maat en klikt vervolgens weer op "In winkelwagen".
PRODUCT VERWIJDEREN
Wil je een product of alle producten uit je winkelwagen verwijderen, dan kan dat op twee manieren. Als je op het prullenbakje links onder een product klikt verwijder je het desbetreffende product uit je winkelwagen. Wil je alle producten uit je winkelwagen verwijderen dan klik je op "Leeg winkelwagen". Je kan een product ook uit je winkelwagen halen en op je "Verlanglijst" zetten.
PRODUCT(EN) BESTELLEN
Als je tevreden bent met de producten in je winkelwagen en je wilt overgaan tot het plaatsen van een bestelling klik dan op "Ga door naar afrekenen"
PRODUCT(EN) AFREKENEN
Als je niet als klant ingelogd bent of je wil liever afrekenen als "Gast" dan moet je eerst je factuur en/of verzendadres invullen. Ben je ingelogd dan staan al je adres gegevens al ingevuld.
VERZENDEN OF AFHALEN
Bij de volgende stap kies je of je je pakketje wil laten bezorgen door PostNL of dat je het wil ophalen bij een afhaalpunt of in één van onze winkels in Laren Nh.
BETAALMETHODE
Vervolgens kies je een betaalmogelijkheid (IDEAL, PayPal, Mastercard, Visa, etc.). Voor meer informatie over betalen ga je naar betaalmogelijkheden.
KORTINGCODE OF CADEAUKAART
Als je in het bezit van een korting code of cadeaukaart bent kan je die in het invoerveld invullen en zal de desbetreffende korting of het cadeaubedrag verrekend worden.
NIEUWSBRIEF
Als je op de hoogte wil blijven van de laatste actualiteiten en nieuwtjes bij Bloom Fashion, dan kruis je het vakje voor een abonnement op de Bloom Fashion nieuwsbrief aan.
ALGEMENE VOORWAARDEN EN JUISTE INFORMATIE
Als laatste word je gevraag om akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden en te bevestigen dat de informatie die je ingevuld hebt juist is.
PLAATS BESTELLING
Heb je alles zorgvuldig gecontroleerd dan kan je op "Plaats bestelling" klikken. Direct daarna ontvang je een orderbevestiging per mail. Heb je de orderbevestiging niet ontvangen, kijk dan in je spam/reclame map van je mailbox. Heel af en toe komt mail daarin terecht. Mocht de orderbevestiging daar ook niet in zitten, dan kan je, op werkdagen tussen 10 en 18 uur, contact opnemen met onze klantenservice via: